PENGENALAN DIRI SAYA


Nama saya Nur Azmina Binti Adam Malik. Saya merupakan pelajar tahun 1 sesi 2022/2023 daripada Fakulti Ekonomi dan Pengurusan dalam bidang pengajian Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan. Saya berasal dari Rawang, Selangor. Ahli keluarga saya terdiri daripada 5 orang iaitu bapa, ibu dan 3 orang adik-beradik termasuk saya (yang pertama abang, kedua saya, ketiga adik). Bapa saya merupakan seorang pemilik perniagaan, manakala ibu saya juga merupakan pemilik perniagaan. Abang saya pula merupakan graduan diploma dalam bidang multimedia juga telah mencebur kariernya bersama keluarga dalam menguruskan perniagaan. Adik pula telah meneruskan pengajiannya di Politeknik Shah Alam dalam bidang perniagaan antarabangsa. Saya merupakan graduan lepasan Diploma Akauntansi dari Politeknik Ungku Omar, Ipoh. Saya juga masih berkerja dibawah bidang perakaunan disamping menyambung pengajian di UKM.

AZMINA MALIK


gambar ketika Masjlis kecemerlangan pelajar di PUO


Gambar bersama rakan sekelas Diploma.


gambar semasa konvokesyen diploma saya.


video majlis konvokesyen saya.